តួនាទីភារកិច្ចនាយកដ្ឋានស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ
នាយកដ្ឋានស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ មានតួនាទីធ្វើជាសេនាធិការ លើការងារស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ ដោយសិក្សារៀបចំគោលការណ៍ គោលនយោបាយ យុទ្ធសាស្ត្រ ផែនការសកម្មភាព និង រៀបចំលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តិនានា ក្នុងការចុះបញ្ជីស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋការផ្តល់ឯកសារសម្គាល់ការស្នាក់នៅ សម្គាល់គ្រួសារ ការផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅ និងមានភារកិច្ចដូចតទៅ៖
១. ធ្វើការងារដឹកនាំ ចាត់ចែងការស្រង់ ប្រមូលទិន្នន័យ ស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋដែលត្រូវផ្តល់ឯកសារសម្គាល់ការស្នាក់នៅ ឯកសារសម្គាល់គ្រួសារ និងឯកសារផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅជូនប្រជាពលរដ្ឋ
២. ធ្វើការងារដឹកនាំ ត្រួតពិនិត្យ លើកិច្ចដំណើរការការងារ នៃមន្ត្រីស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ ព្រមទាំងលើកគម្រោងផែនការ កម្មវិធីបណ្តុះបណ្តាលមន្ត្រីស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ
៣. ធ្វើការងារបោះពុម្ព ការគ្រប់គ្រង និងការបែងចែកក្រដាសស្នាមគ្រប់ប្រភេទ សម្រាប់ចុះបញ្ជីប្រជាពលរដ្ឋ ឯកសារសម្គាល់ការស្នាក់នៅ ឯកសារសម្គាល់គ្រួសារ និង ឯកសារផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅដល់ មន្ត្រីស្ថិតិ ប្រជាពលរដ្ឋ
៤. ធ្វើការងារអប់រំ ផ្សព្វផ្សាយជាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋអំពីការងារស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ ៥, ធ្វើការងារកសាងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងរក្សាទុកទិន្នន័យ ចុះបញ្ជីស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ តាមប្រព័ន្ធបច្ចេកវិជ្ជា
៦. ធ្វើការងារពិនិត្យនីត្យានុកូលភាពនៃឯកសារសម្គាល់ការស្នាក់នៅឯកសារសម្គាល់គ្រួសារ និង ឯកសារផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅ
៧. សហការកសាងផែនការប្រឆាំងឧក្រិដ្ឋកម្មបច្ចេកវិជ្ជា និងការពារហានិភ័យផ្សេងៗទៀត ដើម្បីការពារសន្តិសុខ សុវត្ថិភាពប្រព័ន្ធ និងទិន្នន័យស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋ
៨. គ្រប់គ្រងចំណូលពីការងារស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋតាមច្បាប់ជាធរមាន
៩. ធ្វើការងាររដ្ឋបាល ការងារបុគ្គលិក ការងារបណ្តុះបណ្តាល និងការងារភស្តុភារ គណនេយ្យ របស់នាយកដ្ឋាន
១០.ធ្វើរបាយការណ៍បូកសរុបលទ្ធផលការងារ និងទិសដៅបន្ត របស់នាយកដ្ឋានស្ថិតិប្រជាពលរដ្ឋតាមរបបកំណត់
១១.ធ្វើការងារប័ណ្ណសាររបស់នាយកដ្ឋាន
១២.បំពេញភារកិច្ចផ្សេងៗទៀត ដែលអគ្គនាយក នៃអគ្គនាយកដ្ឋានអត្តសញ្ញាណកម្មប្រគល់ឲ្យ។